pátek 28. srpna 2015

Naka Gushu - 2015


Koláč z oblasti Naka jsem si zapamatoval i z produkce minulého roku. Tento rok má čaj výraznější chuťový projev a celkově ho vnímám jako "energičtější".

Suchý list voní intenzivně a sladce - opravdu krásně.


 Svižné nálevy se nesou v hutnějším ovocném duchu a typické gushu dochuti.

Trochu mě překvapila silnější hořkost. Ta je ale velmi ušlechtilá a jak tomu u dobrého gushu má být, vrací s v podobě výrazné sladkosti.

Stejně  jako minulý rok mám dojem, že má hodně síly a potenciálu, ale chybí mu špetka harmonie a hloubky.



Hezký čistý čaj -  Gushu.

Zastavil jsem se nad ním třikrát a pokaždé mě mile potěšil.


Na závěr si dovolím ještě jeden hudební tip. Jedná se o české duo Ireny a Vojtěcha Havlových. 

Jejich hudba se krásně hodí k poklidným čajovým seancím:

  Havlovi: Po větru lehce

Pu-Erh.sk: Naka Gushu


Žádné komentáře:

Okomentovat