středa 5. srpna 2015

GuShu LinChang - 2015

Nápověda: opět jde o stoprocentní čaj.

Oproti koláčku z mladších stromků, je protkaný ještě větším množstvím stříbřitých tipsů. Zaujala mě jeho krásná sladká vůně připomínající vodní melouny.



      Po opláchnutí začíná lístek vydávat silně neušlechtilou vůni těžkých doutníků, která se začne vytrácet až později. K mému vlastnímu překvapení není ale rušivá. V článku o mladším koláčku jsem zmínil příjemnou uzenost. V mém slovníku může být "uzenost" stále ušlechtilá, sladká a čistá,podobně jako třeba kvalitní viržinský tabák.
          Doutníkovitost a kouřovost jsou pojmy, které používám spíše pokud ve mě onen projev vyvolává spíše nepříjemný (nezdravý) pocit. Tyto chutě mi signalizují chybu ve zpracování, případně uskladnění.

Rozlišujete pojmy jako je: uzenost,kouřovost,tabák a doutník ? 
A jak si je představí tabákoví abstinenti ?


Srovnání s mladšími stromy:

Hlavní rozdíl je v jeho eleganci.
           Mladší koláč je velmi aktivní v ústech a dochuti. Gushu je samozřejmě také, ale jeho vstup do úst je výrazně lehčí. Jeho olejnatější textura nechá nálev se stejnou samozřejmostí i polknout.
        V chuti není tenčí,  je spíše jemnější a více harmonický, ale dokáže velmi příjemně vyplnit celá ústa a zanechat dlouhou dochuť.
       Mladší stromky dávají dojem plné chuti - starší nejen plné, ale i výrazně hlubší.


 
Můj nový objev: čínská a korejská tradiční hudba.
 
Není to styl, který bych vyhledával, ale určitě jej doporučuji k vyzkoušení. Mě samotného baví konvičku zalévat ještě dlouho po dopsání tohoto článku...
                       
PU-ERH.sk: GuShu LinChang

Žádné komentáře:

Okomentovat