pátek 7. srpna 2015

Barvy ulice



V Číně jsem se cítil jako nový člověk od rozbřesku až do tmy. Nebylo to jen okouzlení čajem, ale celé týdny jsem si připadal jako v "Alenka říši divů". 


Každý okamžik byl nasycen novými barvami,tvary, zvuky, chutěmi....nenáchazel jsem tu a tam něco zajímavého, ale každá vteřina byla živoucím obrazem.


Občas jsem takovou malbu času zaznamenal. Fascinovaly mě zašlé vchodové dveře, oprýskané omítky - čas a svébytnost v celé své kráse.


Byl jsem na chvíli novým člověkem: zkušenost, kdy nefunguje prakticky nic, co znám. S ničím ,čím jsem byl obklopen, jsem neměl žádnou zkušenost.

Číňané se málokdy dívají do očí. O jazyku ani "nemluvím". 


Jedině takový "nově narozený člověk" si mohl užít všednost ulice i lidské nepochopení, prach a zaplivaná bistra. 


Doufám, že se budeme se moci potkat na jejich výstavě, pro kterou teď hledám vhodné prostory ?

Žádné komentáře:

Okomentovat