středa 3. června 2020

Chumushi Sencha Chiran Saemidori















Už samotný název je pro mě tak trochu lákadlem...

Chumushi - větší napaření lístku je pro mě neodmyslitelně spjaté s hutnou trávovou barvou nálevu a sladkostí, která nápadně připomíná žvýkání vytaženého stébla trávy a tady se to povedlo.

Chiran - leží v Kagoshimě, tedy na jihu Japonska. Místní čaj "chirancha" je oblíbený právě pro svojí nekomplikovanou a jednoduchou chuť s atraktivní sladkostí.

Saemidori - je třetím dílečkem z této dezertní kombinace. Kultivar sám o sobě vyniká kulatou chutí s umami a styl, jakým je tento sencha zpracován, nechává krásně projevit charakter tohoto mého veleoblíbeného kultivaru.


Celkově je to vydatný, hutný čaj. Ideální volba pokud hledáte něco odpočinkového, s minimální svíravostí.



1 komentář:

  1. Na Kagoshimu a střed napaření je to dost zelené. Jak byla stavěná příprava? :-) Já měl z Kagoshimi asi nejčastěji senchu a taky mě to na delší dobu od této lokality odtáhlo právě pro tu plošší základnu, přešel jsem severněji a luxus. Díky. Tom Klouda

    OdpovědětVymazat