úterý 15. září 2015

Čajová Chýše U Hastrmana



Chtěl jsem si trochu zavzpomínat.


Byla jednou jedna taková čajovna.


Ukryta tam dole v rokli u potoka.


Pili jsme čaj.


Hráli si v potoce.


Odpočívali v potoce.


Meditovali.


Degustovali.


Do každého koutu zahrady.


Jsem se snažil vnést krásu.


A světlo.


V létě jsme pili zelený čaj.


Na podzim spíše oolongy.


Do posledního šálku.


To byla velká zkušenost.


Děkuji.


Čajovou Chýši U Hastrmana jsem provozoval v letní sezoně roku 2013. Bylo to krásné léto, kdy jsem si hrál na shakuhachi sedíc na terase nad potůčkem. Každý víkend jsme pilně ochutnávali a degustovali puerh. pro mě to byla skutečně kouzelná "čajová"zahrada. Několikrát jsme nad svíčkami a čtení haiku počkali až na  východ slunce...

Zejména děkuji mému kamarádovi Petrovi Černému.

1 komentář: