středa 7. října 2015

Jazzčajový čtvrtek




Je to konečně tady přátelé ! Poslední dobou je pro milovníka čaje nutností se mihnout v prestižním časopisu nebo webu a náležitě se tím pochlubit. 

Tak tedy : Budu slavný ! 

 Rádio Hortus (latinsky zahrada) je malé internetové rádio, které se úzce zaměřuje zejména na jazzovou muziku. Samotný rozhovor je jen kratičký a k čaji samotnému jsme se dostali jen lehkým náznakem.
       Spíš místo kde rádio sídlí je tím fascinujícím momentem. Valdštejnská ulice spolu s budovou senátu ve mě evokuje hodovní sály, svíce a přepych. Společně s panem Burdou, který mě do rádia pozval jsme se ocitli na překrásném nádvoří. Prošli jsme malebnou alejí, kde nás čekaly malinké, skoro až kouzelně vypadající dveře. Byl to starší malinkatý byt, kde se čas vrší ve vrstvách. Na gauči na kterém jsem seděl, kouřil před lety Allan Ginsberg. V té době se už nejspíše police pod tíhou knih a gramofonových desek ale dávno prohýbaly....

       Bylo to krásné a zapomenuté místo plné vzpomínek, kde jsem se zase chvíli cítil jako v Číně. Asi to nemusí být místo plné keramiky: kouzlo všech artefaktů a hezkých vzpomínek pohromadě fungovalo podobně. Dokonce tam bylo tolik fotografií a obrázků, že podle mě ani sami pánové nevěděli, že jedna tušová kaligrafie už na stěně visí...

PS: místo mě naprosto okouzlilo,  později se tam jistě vypravím s fotoaparátem podělím se. A pokud na tom opravdu trváte, tak tedy dobrá: rozhovor se bude vysílat tento čtvrtek od 9:45: web rádia Hortus.


Žádné komentáře:

Okomentovat